Cariere

Asistent Manager

Scurtă descriere a postului:

Angajat în cadrul Comp. Administrativ, cu legături directe cu Administratorii și Directorii firmei

Cerințe minimale:

Foarte bune abilități de comunicare atât verbală cât și în scris;
Seriozitate, responsabilitate, amabilitate, capacitatea de a organiza si coordona diverse activități;
Cunoștințe operare PC – nivel mediu;
Cunoștințe limba engleză – nivel mediu.

Principalele obiective ale postului:

Activități curente de secretariat: înregistrare, distribuire și arhivare electronică sau pe suport hârtie de documente conform procedurilor interne de lucru;
Elaborarea și transmiterea unor documente sau a corespondenței de afaceri solicitate de Administratorii sau Directorii Firmei (Decizii, Împuterniciri, Comunicări, etc);
Asigurarea, gestionarea și distribuirea materialelor consumabile necesare bunei desfășurări a activităților firmei, asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor derulate în cadrul firmei;
Activități curente privind evidența personalului (pontaj, planificări concedii, etc.);
Activități de sprijin a altor colegi în desfășurarea sarcinilor curente prin redactarea de documente, încărcarea de informații pe site-ul firmei, etc.

Program de lucru: Luni - Vineri - 08:00-16:00.

Se asigură transportul de la stația de metrou Costin Georgian până la sediul firmei.

Cei interesați sunt rugați să transmită o scrisoare de intenție însoțită de CV la adresa office@romind.ro sau prin fax la numărul 021 352 87 44


Vrei sa te alaturi echipei ROMIND?

Dacă vreţi să vă construiţi o carieră într-o mediu dinamic şi profesionist, cu o cultură organizaţională orientată spre munca în echipă şi eficientă, ne puteți trimite un CV la adresa de email: office@romind.ro.

Vă rugăm să specificați principalele domenii de care aţi fi interesat. Aplicaţia va fi înregistrată în baza noastra de date, urmând să vă contactăm în momentul în care vom derula un proces de recrutare corespunzător opțiunilor și experienței dvs.