Romind T&G SRL angajează Director Administrativ.
Așteptăm CV-urile Dvs. pe adresa office@romind.ro

  1. CALIFICARE / EXPERIENȚĂ/ CURSURI DE INSTRUIRE/ CUNOȘTINȚE

Nivel de calificare si educație necesar:
Pregătire de bază: studii tehnice superioare (inginer mecanic)                              

Experiență:
Experiență profesională - minim 10 ani experiență în conducere servicii tehnice și/sau administrative

Cunoștințe si aptitudini:

  • Permis auto categoria B
  • Cunoștințe operare PC
  • Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Outlook
  • Cunoștințe limbi străine: limba engleză, nivel mediu vorbit/scris
  • Exprimare clară, cursivă, literară
  • Aptitudini de comunicare, organizare a activității, negociere și lucru în echipă
  • Capacitate de sinteză, capacitate de coordonare a echipei
  • Spirit de inițiativă
  • Asumarea responsabilităților
  1. OBIECTIVELE POSTULUI
  • Asigură buna funcționare a echipamentelor, utilajelor și instalațiilor, parcului auto, concomitent cu menținerea unei calități corespunzătoare a mediului de lucru pentru angajați
  • Coordonează respectarea cerințelor legale referitoare la securitatea și sănătatea în muncă
  • Propune proceduri de lucru, aplică și verifică respectarea procedurilor de lucru în cadrul Compartimentului Administrativ sau în cadrul întregii societăți (dacă este cazul)
  1. DESCRIEREA SARCINILOR SI ATRIBUTIUNILOR POSTULUI 
  • Gestionarea și controlul activității de pază în cadrul firmei
  • Gestionarea și controlul activității de curățenie în cadrul firmei
  • Gestionarea și controlul activității de logistica (transport marfă și personal)
  • Gestionarea achiziționării materialelor consumabile de la Compartimentul Producție
  • Gestionarea și controlul bunei funcționări a parcului auto din dotarea firmei
  • Gestionarea și controlul bunei funcționări a echipamentelor tehnice (utilajelor) și instalațiilor
  • Gestionarea și controlul calității corespunzătoare a mediului de lucru
  • Gestionarea și controlul activităților de evidență a personalului
  • Gestionarea și controlul activităților legate de investiții în curs de derulare
  • Gestionarea resurselor financiare alocate Compartimentului Administrativ
  • Reprezentarea firmei in relațiile cu terții
  • Recrutarea, selectarea, integrarea și instruirea personalului din cadrul Compartimentului
  • Evaluarea personalului din cadrul Compartimentului Administrativ
  • Raportarea activității desfășurate către conducerea ROMIND
  • Cerințe legale referitoare la Securitatea și Sănătatea în Muncă

Cariere

Vrei sa te alaturi echipei ROMIND?

Dacă vreţi să vă construiţi o carieră într-o mediu dinamic şi profesionist, cu o cultură organizaţională orientată spre munca în echipă şi eficientă, ne puteți trimite un CV la adresa de email: office@romind.ro.

Vă rugăm să specificați principalele domenii de care aţi fi interesat. Aplicaţia va fi înregistrată în baza noastra de date, urmând să vă contactăm în momentul în care vom derula un proces de recrutare corespunzător opțiunilor și experienței dvs.